שאלת השאלות של מקדמי האתרים היא :”מה גוגל רוצה לראות?” או “מה מעניין את גוגל?” אנחנו סבורים שמה שגוגל רוצה לראות זה כנראה מה שהוא יציג בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש למילת מפתח מסויימת. בהחלט לא מעט פעמים במהלך עבודתו, מקדם אתרים נתקל בשאלות הנ”ל וחוסר הידיעה גורם לבלבול גדול, עם זאת מקדמי אתרים מקצועיים עם ניסיון […]
Monthly Archives: פברואר 2012
איך ולמה לנצח את הכרישים בקידום אתרים?
קידום אתרים במנועי חיפוש ובעיקר בגוגל, במרבית התחומים הפך להיות מאוד תחרותי כאשר מחירי הקידום הממומן במערכות PPC ובניהן GOOGLE ADWORDS מרקיעי שחקים. המחשה: לחיצה אחת בקמפיין ממומן במקומות 1-2 על הביטוי “עורך דין גירושין” תעלה לבעל האתר כ- 60 שקלים.
תגובות אחרונות