במאמר זה נסביר את ההבדלים בין מערכות גוגל, הראשונה היא מערכת הסטטיסטיקה המעולה מבית גוגל הלא היא google analytics, המערכת השניה היא מערכת הפרסום המקוון והאפקטיבי לרוב – google adwords . בין שתי המערכות אין קשר מהותי, אלא אם יוצרים קשר כזה. המטרה ביצירת קשר בין המערכות היא יכולת ניתוח קמפיינים מורכבים וגדולים לרמה של כניסה […]
Monthly Archives: אפריל 2012
המיקום הוא לא הכל – קידום אתרים
כידוע לכל, אחד הפרמטרים החשובים ביותר (אותו כל בעל אתר מקודם רוצה לראות) הוא המיקום בגוגל, כאשר ככל שהמיקום עולה, כך עולים כמות הגולשים המגיעים לאתר וכתוצאה גם כמות המכירות או ההרשמות לאתר (תלוי בסוג האתר). במסגרת מאמר זה, נציג אפשרויות להגדיל את כמות הכניסות לאתרכם באופן מיידי, ללא שיפור של מיקום האתר בתוצאות החיפוש […]
תגובות אחרונות